https://www.bovino.nl/klantenservice/retourneren-en-ruilen/_543____NL
Klantenservice: 085 401 62 90 Klantenbeoordeling: 9.2/10
Meer dan 2.000 kwaliteitswijnen..!
Zoeken naar...
maar liefst 948 kwaliteitswijnen..!
Thuiswinkel Waarborg certificaat Trust Ecommerce Europe
Winkelmandje
Proefgarantie
Kwaliteitswijnen
Snelle Levertijden
Achteraf betalen
Geklimatiseerde opslag

Retourneren en ruilen

 

Mag ik mijn artikel(en) retourneren?

Nadat u uw bestelling hebt ontvangen, mag u nog 30 dagen nadenken over uw aankoop.  ​Het spreekt voor zich dat wanneer de bestelling niet voldoet aan uw verwachting en het product natuurlijk ongeopend (met onverbroken verzegeling) blijft, u het aan ons kunt retourneren. Meer informatie over uw herroepingsrecht vindt u hier.

 

Mag ik mijn artikel(en) ruilen?

U mag binnen 30 dagen uw artikel ruilen voor een ander exemplaar. Artikelen kunnen alleen geruild worden wanneer deze ongeopend of ongebruikt zijn en waarvan de verzegeling nog niet verbroken is. Voor het ruilen van artikelen neemt u contact(link) met ons op.

 

Hoe retourneer ik mijn artikelen?

Voordat u uw wijn terugstuurt, neemt u telefonisch contact op met onze klantenservice. Zo kunnen wij het retourneren persoonlijk met u afhandelen. Wij zorgen dat u dan een retouretiket van ons ontvangt.

 

Waar kan ik mijn artikel(en) voor retour afgeven?

met originele verpakking indien dat redelijkerwijs mogelijk is

U kunt uw artikelen in bij PostNL punt afgeven. Indien mogelijk graag in originele verpakking. Daar ontvangt u een verzendbevestiging met Track & Trace code waarmee u de zending kunt volgen. Bewaar deze bevestiging het liefst totdat u een bericht krijgt dat de retourzending door ons ontvangen is. Ook kunt u uw zendig aan een PostNL-pakketbezorger geven. Heeft u het pakket voorzien van een retouretiket met daarop het PostNL-antwoordnummer? Wanneer de bezorger voor een andere aflevering bij u aan de deur komt, kunt u uw pakket aan hem of haar meegeven.

 

Moet ik voor het retourneren van mijn artikel(en) betalen?

Bij Bovino kunt u binnen Nederland uw artikel(en) kosteloos retourneren.

 

Moet ik betalen voor het ruilen van artikelen?

Er zijn geen extra kosten verbonden aan het ruilen van uw artikelen. Wel moet u verzendkosten betalen wanneer u vanaf een adres buiten Nederland of België retourneert.

 

 

Het team van Bovino staat voor u klaar!

Op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur staat het team van Bovino u graag te woord. Wilt u meer weten of heeft u vragen? Neem gerust contact op

 

Telefoon +31 (0) 85 401 62 90
E-mail info@bovino.nl
Wilt u graag met ons chatten? Klik dan hier.

 
 

 

 

Bovino at your service.. Op werkdagen voor 17:00 uur besteld, volgende dag in huis* Gratis verzending boven de €80,-* Proefgarantie Gratis retouneren
Betalen met ideal Betalen met Paypal Betalen met mastercard Betalen met maestro Betalen met visa Betalen met Bancontact Betalen met Afterpay Verzenden via Post NL Thuiswinkel Waarborg Trust Ecommerce Europe
Over Bovino | Contact | Klantenservice | Algemene Voorwaarden | Sitemap | Privacy statement | Herroepingsrecht
Bovino B.V. | Tel. 085 401 62 90 | info@bovino.nl | Kwaliteitswijnen sinds 1967