Cookies

Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om deze te plaatsen. Meer informatie

Ja, ik geef toestemming
Categorieën
Klantenservice +31 (0) 85 301 62 90
https://www.bovino.nl/klantenservice/klacht
Klantenservice: +31 (0) 85 401 62 90 Klanten geven ons een 9.4/10 Meer dan 2.500 kwaliteitswijnen
Zoek uw favoriete wijnen
maar liefst 948 kwaliteitswijnen..!
Thuiswinkel Waarborg certificaat Trust Ecommerce Europe
Winkelmandje

Heeft u een klacht?

Bovino is constant bezig met het optimaliseren van de webshop. Wij stellen het dan ook op prijs wanneer u ons laat weten wanneer u een klacht heeft of vind dat er iets beter kan.

Hoe dien ik een klacht in?

U kunt u klacht indienen via onze klantenservice. We zijn elke dag van 09.00 tot 18.00 uur bereikbaar via telefoon op 085-4016290. Niet tevreden met het antwoord? Schrijf dan het management van Bovino aan. Stuur per post uw klacht naar onderstaand adres. Binnen 14 dagen krijgt u van ons een inhoudelijke reactie op uw klacht.

Kurk?

Helaas komt het weleens voor dat een wijn kurk bevat. Mocht u hiervan overtuigd zijn kunt u dit te allen tijde aan ons doorgeven. U kunt dit via info@bovino.nl aan ons laten weten. De fles dient ¾ vol te zijn als deze retour wordt gestuurd. Alleen dan komt deze fles in aanmerking voor creditering. De fles kan samen met de factuur worden verstuurd naar het volgende adres: Bovino.nl, t.a.v. Klachten, Getelberg 34 6121 XR Born. De fles mag tevens alleen worden geretourneerd als deze binnen twee maanden na het aankoopbedrag naar ons verstuurd is. Wijnen die slecht geworden zijn door te lange bewaring of door uitdroging, vallen niet onder dit beleid. Hier kunnen wij niet voor aansprakelijk worden gesteld. Neem de bewaarplek voor uw wijnen dan ook zeker serieus. Deze kan veel invloed hebben op de kwaliteit van uw wijn. De kosten van de retourzending zullen niet worden vergoed.

Bovino B.V.
T.a.v. Management
Getelberg 34
6121 XR Born

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Het team van Bovino staat voor u klaar!

Op werkdagen tussen 09:00 en 18:00 uur staat het team van Bovino u graag te woord. Wilt u meer weten of heeft u vragen? Neem gerust contact op

Telefoon +31 (0) 85 401 62 90
E-mail info@bovino.nl
Wilt u graag met ons chatten? Klik dan hier.

Bovino at your service
Gratis verzending vanaf €80,-*
Op werkdagen voor 18:00 uur besteld, volgende dag in huis*
45 dagen proefgarantie
Betalen met ideal Betalen met Paypal Betalen met mastercard Betalen met maestro Betalen met Bancontact Betalen met visa Betalen met Afterpay Verzenden via Post NL NIX18 Thuiswinkel Waarborg Trust Ecommerce Europe
Copyright Bovino © 2018 All rights reservedOver Bovino | Contact | Klantenservice | Algemene Voorwaarden | Sitemap | Privacy statement | Herroepingsrecht