Bestelling en Levering
Hier leest u alle informatie over uw bestelling en levering.
Belangrijke informatie over uw zending
Let op! Door de enorme drukte bij PostNL kan de levering van uw bestelling langer duren dan u gewend bent. Zodra wij het pakket aanbieden aan PostNL ontvangt u van ons een e-mail met track and trace code.
Het kan erop lijken dat het pakket nog niet door ons is aangeboden bij PostNL doordat het pakket nog niet zijn eerste scan heeft gekregen in het sorteercentrum. U ontvangt van PostNL een bevestiging per e-mail zodra het pakket zijn eerste scan heeft gekregen en verder verwerkt wordt. Zolang u geen e-mail van PostNL ontvangt wat wijst op een eerste scan in het sorteercentrum is de indicatie levertijd niet betrouwbaar en kan de levertijd automatisch met 1 dag verlegt worden.
Vertraging
Mocht uw pakket alsnog vertraging oplopen bij PostNL kan Bovino hier helaas geen invloed op uitoefenen. Voor vragen over de bezorging van uw pakket kunt u contact opnemen met de PostNL Klantenservice: 088-225 5555. Voor overige vragen staat de Bovino-klantenservice voor u klaar.
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Wij vermelden bij elk artikel een indicatieve levertijd. Veel van onze artikelen worden binnen één dag geleverd als u op werkdagen voor 17:00 uur bestelt, maar sommigen binnen twee tot drie werkdagen. Mocht er sprake zijn van een afwijkende levertijd wordt u hier zo snel mogelijk van op de hoogte gebracht.
Wanneer u meerdere artikelen in één keer heeft besteld, laten wij deze doorgaans op hetzelfde moment bij u bezorgen. De levertijd van de hele bestelling is daarom gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.
Uit welke bezorgopties kan ik kiezen?
Standaard levering
Uw bestelling wordt gratis thuis geleverd door PostNL wanneer u bestelt voor €50,- of meer en de betaling voldoet via iDeal. Bestelt u voor minder dan €50,- dan zijn de kosten voor de verzending standaard €5,95.
PostNL
Voor het bezorgen van uw prestigieuze wijn of accessoires maken wij gebruik van Flespakket (PostNL). Flespakket is gespecialiseerd in wijnleveringen. U ontvangt uw bestelling in een degelijke verpakking, speciaal ontwikkeld voor het vervoeren van wijn.
Wanneer ontvang ik een track and trace code?
Al onze bestellingen worden voorzien van een track and trace code. Deze ontvangt u via de e-mail op het moment van verzenden.
Wat gebeurt er met mijn pakket wanneer ik niet thuis ben?
Niet getreurd! PostNL levert uw bestelling af bij uw buren (tenzij anders aangegeven). Mocht bij uw buren ook geen gehoor zijn proberen zij het de volgende dag opnieuw. Als dit weer niet lukt wordt het pakketje naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie gebracht.
Het team van Bovino staat voor u klaar!
Op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur staat het team van Bovino u graag te woord. Wilt u meer weten of heeft u vragen? Neem gerust contact op
Telefoon +31 (0) 85 401 62 90
E-mail info@bovino.nl