Bovino Menu Zoeken winkelmandje
0
Categorieën
Klantenservice +31 (0) 85 401 62 90
Klantenservice: +31 (0) 85 401 62 90 Klanten geven ons een 9.5/10 Meer dan 4.000 kwaliteitswijnen
Zoek uw favoriete wijnen
maar liefst 948 kwaliteitswijnen..!
Thuiswinkel Waarborg certificaat Trust Ecommerce Europe
Winkelmandje

Bestelling en Levering

Hier leest u alle informatie over uw bestelling en levering.

Update: coronavirus COVID-19

Op dit moment hebben wij genoeg capaciteit om al onze bedrijfsprocessen ongestoord door te laten lopen, weliswaar met aangepaste veiligheidsregels. We verwachten daarom geen vertragingen bij het verwerken van online bestellingen.

PostNL

Onze bezorgdienst PostNL heeft laten weten de bezorging van post, pakketten en andere zendingen zoals gewoonlijk voort te zetten. Wel tekent uw bezorger voor de ontvangst van uw bestelling. Dit om contact tussen mensen zoveel mogelijk te vermijden. Bekijk hier de meest gestelde vragen bij PostNL omtent het coronavirus.

Afhaallocatie Bovino

De afhaallocatie te Born van Bovino is als gevolg van de maatregelen gesloten

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Wij vermelden bij elk artikel een indicatieve levertijd. Veel van onze artikelen worden binnen één dag geleverd als u op werkdagen voor 17:00 uur bestelt, maar sommigen binnen twee tot drie werkdagen. Mocht er sprake zijn van een afwijkende levertijd wordt u hier zo snel mogelijk van op de hoogte gebracht.

Uit welke bezorgopties kan ik kiezen?

Standaard levering
Uw bestelling wordt gratis thuis geleverd door PostNL wanneer u bestelt voor €50,- of meer en de betaling voldoet via iDeal. Bestelt u voor minder dan €50,- dan zijn de kosten voor de verzending standaard €5,95. 

PostNL
Voor het bezorgen van uw prestigieuze wijn of accessoires maken wij gebruik van Flespakket (PostNL). Flespakket is gespecialiseerd in wijnleveringen. U ontvangt uw bestelling in een degelijke verpakking, speciaal ontwikkeld voor het vervoeren van wijn. 

Wanneer ontvang ik een track and trace code?

Al onze bestellingen worden voorzien van een track and trace code. Deze ontvangt u via de e-mail op het moment van verzenden.

Wat gebeurt er met mijn pakket wanneer ik niet thuis ben?

Niet getreurd! PostNL levert uw bestelling af bij uw buren (tenzij anders aangegeven). Mocht bij uw buren ook geen gehoor zijn proberen zij het de volgende dag opnieuw. Als dit weer niet lukt wordt het pakketje naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie gebracht.

Het team van Bovino staat voor u klaar!

Op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur staat het team van Bovino u graag te woord. Wilt u meer weten of heeft u vragen? Neem gerust contact op

Telefoon +31 (0) 85 401 62 90
E-mail info@bovino.nl
Wilt u graag met ons chatten? Klik dan hier.

Bovino at your service
Gratis verzending vanaf €50,-*
Op werkdagen voor 17:00 uur besteld, volgende dag in huis*
45 dagen proefgarantie
Betalen met ideal Betalen met Paypal Betalen met mastercard Betalen met maestro Betalen met Bancontact Betalen met visa Betalen met Afterpay Verzenden via Post NL NIX18 Thuiswinkel Waarborg Trust Ecommerce Europe
Copyright Bovino © 2020 All rights reservedOver Bovino | Contact | Klantenservice | Algemene Voorwaarden | Sitemap | Privacy statement | Herroepingsrecht
Cookies

Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om deze te plaatsen. Meer informatie

Ja, ik geef toestemming